HTML

Friss írásaim

Utolsó kommentek

Hogyan érjem el? Cél- siker

2014.06.07. 00:03 kadnarv

Elég sok felől hallani, olvasni, hogy-hogyan érjük el céljainkat és hogy mennyire fontos a célkitűzés. Jómagam is próbáltam többször kisebb-nagyobb sikerrel- gondolom, te is.

Amit most teszek, hogy leírtam magamnak, hogy szerintem mi a siker.

Milyen lenne az életem, ha elmondhatnám, hogy sikeres vagyok.

Hogy telnének a napjaim.

Fontos leírni- gondolatokat ébreszt…

Mire vágysz?

Mit szeretnél?

Aztán pedig azt írtam le, hogy ezért mire vagy képes.

Mit tennék meg azért, hogy ezt az életmódot élhessem, amit leírtam.

Ezt naponta többször el is kell olvasni.

Hú…nem tudom meddig nem felejtem el elolvasni…

Most nagyon rajta vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miaboldogsag.blog.hu/api/trackback/id/tr546284350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása